6 dar kvar

HIhi 6 dagar till julafton och VAD har hänt med snön :( !!!!? Det är typ 100 plusgrader och nae urs för vädret!
Just nu sitter jag hemma vi har sovmorgon till 12.20 så det är ju king! Jag vaknade iofs kl 9 och kunde inte somna om men ändå haha
Hade tänkt slå in mina julklappar nu på morron men jag orkar inte det jag är verkligen superdålig på att göra paket?! dom ser alltid förjävliga ut.....men som tur är så är ganksa många av mina julklappar inslagna på affären moahaha
Har funderat över varför man säger julKLAPP och inte  typ julpresent? Vi säger ju inte födelsedagsklappar? eller typ brölloppsklappar,konfirmationsklappar osvosv så varför inte julpresenter? haha skumt

Känner att julkänslan inte är på topp...saknar tiderna då man fick ha typ pyssel osv på skolan gymnasiet suger!
Men vi ska ju faktiskt paka pepparkakor på torsdag wei :) men ändå jag längtar typ inte ens?
Okej nu ska jag klä mig och lyssna på lite julsånger så kanske julkänslan komemr smygande
ADIOS


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0