igår och imorron

Igår hade jag turen att få gå på middag men mina kära arbetskamrater, det var ju trevligt. Vi blev bjudna på middag på tatung, jag åt friterad kyckling och CURRYSÅS♥ sen fick vi varsin biobiljett också hihi äre nes ngn bra bio som går nu?
Men men vi fick iaf veta att jag och erica får jobba tillsammans sen och det blir ju king! Däremot så ska vi ha 5 grupper i stället för fyra så det lir en hel timme extra så från 9-13 varje söndag i  örjanshallen.....
men nu är jag ju ansvarig och en timme extra så det blir ju rätt mycket pengar moahahaha yes!!!
Sen så har vi ominstallerat våran dator så igår var jag mega duktig och rensade bilder o allt möjligt, jag ahr ju typ en miljon kvar ändå fast jag tog bort typ hälften. Men bilder är ju så mysigt att titta på och minnas allt trevligt jag gjort i mitt liv haha

I morgon äre ju lucia och vi ska på kaplanis och kika sen kanske vi hinner till a-torp också, vi som går på balder har ju somsagt inget eget lucia tåg så vi får låna av andra hihi
Det blir dock inget av att vaka...har som aldrig förstått tanken med det egentligen men vi ska fika lusse bullar ikväll iaf ;)
I morgon ska jag iaf ta tag i mitt julklapps köpande och köpa alla klart så har jag som gjort bort det!
nu ska jag ner och bre mig en macka o krypa ner i fåtöljen och kolla lite OC ,1:a säsongen är ju gulldddd
image40
Såhär i allra mörkaste o kallaste vintern längtar man som till falkan........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0