Korv

Åt makaroner och korv idag som jag själv lagat till mina föräldras förtjusning. De blev hemskt glada när de kom hem och såg att maten var klar och stod framme på bordet,sen förljde jag mamma och handlade också vilket gjorde henne ännu gladare(man måste ju smöra såhär i juletider)
Tyvärr så verkar korvlukten från mina händer inte försvinna,sen blev det inte bättre när jag och josse lekte med Lukas(hennes hund) som inte heller luktade så gott haha
Sen kollade vi i lite gamla fotoalbum och jag insåg att jag var ett fruktansvärt fult barn?! HAHA jag hade världens fulaste frisyr och sen var jag bara allmänt ful haha men ja det var kul med lite gamla memories

Okej idag var jag på skolan och det var rätt lungt fast jag kände mig sjuk mitt på dagen men det gick över
kändes inte som att vi gjorde så mycket idag? men det är ju lungt för mig haha skönt att bara chilla osvosv
Nu ska jag snart gå ner i köket där min söta lillebror har bakat kladdkaka MUMS

Sen suger det ju att det regnar-visst var det nyss typ minus 20 ute?

image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0