MÄTT

jag är så mätt att jag dör
julmaten tar ju aldrig slut heller man måste ju äta rester i 100 år efteråt? Sen är det ju allt godis också som inte heller  tar slut ngn gång!!
Julafton var iaf supermysig och jag fick det mesta som jag hade önskat mig:
-Ett presentkort på ansiktsbehandling
-Kläder
-Pengar
-Grey´s Anatomy boxen (3 säsonger)
Våran tomte var lite klurig dock haha vi var tvugna att svara rätt på en fråga innan vi fick våra paket? haha men det gick ju bra det också!

Sen fick jag ett megafint halsband av kim också hihi så jag är nöjd :D♥



Idag steg jag upp ruggit tidigt för att vi skulle ju vara på stan kl 10.00 när det öppnade. När vi kom dit märkte vi att HM inte skulle öppna för än 12 så det sög ju så då gick vi på Gina istället. Där spårade det! Det var SÅ MYCKET FOLK och alla bara slet i grejerna typ? Nae jag hatar typ rea? det blir så himla stressigt osvosv så nu är jag typ död efter denna dag men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0