Min dag

9 december idag alltså min namnsdag...hihi tack :)
Okej zoo igår var verkligen ett zoo? Alla var typ vilda djur och vad gjrode dom vid jackorna :O ? Nae javet itne om det var så ball? efter at ha väntat i typ 20 min på min jacka tog jag och många andra saken i egna händer och hämtade dom helt enkelt! Sen for vi hem för pappa gubben var snäll och hämtade oss så vis lapp åka buss tack pappa!
Sen vart jag typ pigg så jag kunde inte somna somnade kasnke kl 3 typ ?
Vaknade imorse vid 12 och har nyss käkat frukost o de och nu sitter jag här och väntar på erica och hennes mor som ska skjutsa oss till träningen...kände mig inte överdrivet peppad men om vi inte kommer så är dom väl bara 3 st där så vi är väl så illa tvugna haha

Måste plugga svenska när jag kommer hem och det suger men ajaimage36

Kommentarer
Postat av: johanna

god middag på dig !

tänkte tipsa om en sida som heter gratisbio. där blir du medlem och får direkt av mig
75 poäng. sedan är det bara att börja tjäna en massa egna som är väldigt enkelt. du
klickar dig in på en massa sidor som står på gratisbio och samlar dina poäng allting
tar endast några få minuter och snart kommer du ha poäng till din första bio biljett.
när du tjänar ännu lite mer poäng kommer du kunna få present kort på de bästa affärerna
i hela sverige. allt från nilson dinsko till hm gina tricot åhlens och massa andra affärer.
detta är min lilla julklapp till dig. så gå in och börja tjäna dina poäng :)

här har du länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2007-12-09 @ 13:49:27
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0