Mums

Hejhejhehejehejheje osv
haha okej söndag idag då...javet itne men jag har ruggig julkänsla idag? haha
Sov hos kim inatt och vi åkte skridskor sen idag vare kalas för hans lillebror så då blev det gofika♥
Mamma och jag har nyss vart och handlat juklappar åt mormor och farmor det blev nå duschkräm och hudkräm hihi det blir dom nog glada åt, dom har ju ändå allt så :P

Ikväll ska jag nog på isladan o se kims match mot AIK känns tråkigt att säga men det blir nog förlust...
sen ska jag nog kasnke baka pepparkakor ikväll med min käre bror
Kan ju inte fatta att det är julafton om EN VECKA!!!! det är ju bara sinnes jav vill att det ska komma lite mera snö innan dess det skulle ju vara alldeles perfekt! Men det blir nog bra ändå känns himla skönt att vi inte har ngt plugg eller så i veckan, tycker synd om alla teknikare som har fysik nationella på torsdag men lycka till( extra mkt lycka till till josse) puss

Du är allt♥ pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0