nae

naenaenaenae så känns det just nu! man borde ju som vara på topp såhär innan jul osv men NAE
julklapps ångesten hänger över mig som ett moln av måsten. vad ska man köpa till alla? skolan kan också suga med samhällsprov svenska prov och jävla stenar o skit(vi ska kunna typ sveriges vanligaste stenar? lätt!?)
sen hatar jag hockey också
okej that´s that moving on
Några positova saker finns ju dock att säga: jag började 12.20 och slutade 13.10 idag+att jag börjar 12.20 imorrn också♥
sen gick jag på stan vilket var mindre lyckat,hittade ju somsagt inga julklappar eller kläder eller ngt överhuvudtaget
kom hem och såg OC när marissa knarkar ihjäl sig(hon dör inte) men jag fick iaf skratta åt seth haha hade glömt hur rolig han va?
Sen had ejag träning 20.00 vi var 5 st, värt? men ja det var typ skoj ändå
image35 inte äcklig


Kommentarer
Postat av: HeHeHähä (A)

Sluta lägga upp bilder på min kille anna :/ visst jag vet ju att du har kim men det känns ändå inte okej att se min kiille på din blogg lixom :(

2007-12-06 @ 17:55:04
Postat av: Anna

haha oj förlåt visse inte att han avr upptagen...ska ej hända igen ;)

2007-12-07 @ 19:00:57
Postat av: HeHeHähä (A)

Hopaps jag verkligne inte :D

2007-12-10 @ 11:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0