En fri dag

Tjaaaaaa
Fredag igennn fan så SKÖNT!!!
Ikväll blir det bio med kim♥ The Heartbreak kid :) Hoppas på att man blir bjuden hihi (A)
Sen resten av helgen blire typ inget? Vad ska vi göra? Hatar att det aldrig finns ngt att göra typ, det suger ju

Skolan idag var skön sen vare ju tikka masala(stavning?) och det är ju typ skolans godaste maträtttt!!!!!
Sen lånade jag hem an kamera i helgen för att fota till fotografiska men jag har ingen aning om vad jag ska fota?
Helst seriöst det är ju rå svårt!!!
Sen måste jag skriva klart svenskan och plugga till engelska provet till på måndag också så på söndag vet jag iaf vad jag ska göra haha sug!

http://www.halebop.se/lookalike << PS gå in o rösta på nr1 dååååååååå MAHAHAHA

haha vad hände?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0