Fuck a goat

Okej snaaart äre HELG!!! Men först kemi prov imorrn,palla?
Idag tog skolan aldriiig slut!? Sen har jag övningskört haha satan så kul att köra bil  wrooom!
Sen kom jag just på att vi har ju skola på lördag också kissss men ändå värt för då e ju måndan ledig så då blir ju som söndag lördag,eller hur :D ?
Sen äre ju skyltsöndag på söndag ÅH så mysigt jag ska äta knäck i sinne!!!
(insåg just att alla mina meningar börjar med sen?)


Kommer väl att få pris som världens geek nu men allt jag längtar till är att få lägga mig i min säng och börja läsa nya och sista(!) Harry P!!! Wihooo
Ska däremot ta livet av mig om han dör, jamena come an det kan ju liksom bara inte hända...eller?



Måste ju också bara slå ett slag för den roligaste filmen i världen!
Har ni inte sett den så hyr den imorrrn (L)

image17

http://youtube.com/watch?v=HfrFxKw9gAw&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0