Hola

okej mitt internet har var cp sen har jag typ inte haft tid o sitta vid datorn i veckan?
men hursomhelst idag äre torsdag typ världens jobbigaste dag!! Men nu sitter jag på skolan och ska just börja med fotografisk....vi fotar närbilder och det är typ kul :) Känns mindre ball att sluta 4 men annars
I morgon har vi matte prov fast det är typ iget prov?! haha
Och nu äre ju snart första advent o allt ochd det är så mysigttttttt♥
Julen är ju bara det bästa som finns´det är ju kärlek i mängder!
Paniken är ju bara vad man ska köpa för julklappar? jag är så himla dålig på att köpa till andra det är ju omöjligt att hitta något som någon skulle vilja ha! Men ska man få så bör man väl ge också och julklappar vill väl alla ha? haha

Okej nu ska jag gå och fota tärningar det blir nog king
Sen måste jag ju bara säga att det roligaste idag var när christian skulle skrämma oss och hoppade fram och skrek åt någon helt okänd HAHAHAAH

okej pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0