Månens dag

Åkte buss till skolan idag och det var superskönt! att cykla på vintern är inte an av mina favorit saker.....
Skolan sög jag pallar som inte nu förtiden det är SÅ jobbigt!!!!(skrattar dock ihjäl mig när jag tänker på matsalen idag HAHAHAHA) Jullovet är ju typ nära dock (A)
Efter skolan for jag erica och josse en sväng på stan för att jag skulle köpa nya kläder,men som vanligt slutade det med att erica köpte 2 saker och jag inget! Jag är ju typ cp i huvudet jag hittar aldrig ngt att köpa :O ?

Nu ikväll pluggade jag lite fysik men gav sen upp,vi har kursprov imorrn och allt jag vill är att görare NU sen äre ju som över JEYYY haha
 erica är snygg puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0