Nobody said it was easy

Tja
Söndag idag=mardröm!
Jag stiger alltså upp klockan halv 8 för att fara till örjanshallen och jobba i 4 timmar med att lära små barn att simma?! Idag höll jag fan på att frysa IHJÄL! Men pengar e pengar och det funkar ändå, plus att det bara är 2 gånger kvar nu så de tär ju typ guld :D!
Sen kom jag hem typ halv ett, slängde i mig lite makaroner och korv sen drog jag på mig fotbollskläder och for till erica som faktiskt körde mig till norhammar där vi då skulle träna.
Norrhamamr skolans gympasal är fan döden, luften är som äckligt varm så svetten bara rinner på ngt konstigt sätt?
MEn men sen komemr jag hem och duschar och är rå peppad på att få äta spaghetti och köttfärssås som ju mamma hade sagt att vi skulle äta men NEJ! När jag kommer ner till matbordet har dom tydligen ändrat sig och där står lasagne som ju typ är rå äckligt?!?!?
Hursomhelst så var jag döds hungrig så det fick väl som gå bra ändå men ändå,jag var ju ruggigt sur på löftet som inte hölls!! hehe

Efter middan skulle jag ju plugga fysik men det gixk så dåligt så nu sitter jag här med mobilen i högsta hugg och väntar på att josse ska ringa så jag får hitta på ngt kul sista kvällen på lovet!!!? Sinnes hur fort en vecka går!!

Puss till EricaBellaDanneJosseChalleKim ni är great



                                                                  
               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0