Pappa

Happ då vare söndag igen....hate life
Var och jobbade idag som vanligt och erica var med mig :D Hehe men idag gick det typ bra sen fick vi varsin teckning av världens sötaste nea hihi så det gjorde ju som arbetsdagen ;)
När jag kom hem blev det mat vid tv:n och jag fastnade vid filmen om 50cent´s liv? sen gick jag upp för o vila en stund men en stund blev typ 2 timmar för jag somnade (A) haha
Till middagen firade vi far min som fick en braständare och en trisslott...vi vann inget så det sög!

Ikväll ska jag plugga fysik KUK! Men nu äre ju bara 2 dar kvar o sen äre prov o sen ska jag aldrig mer hålla i en fysik bok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



image6

Måndag i morrn då... VI SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0