Pepp

Idag känns livet på topp ♥
Fysiken igår gick ju typ rätt bra,kändes det som iaf och nu är det över för alltiiiddddd!!! hihi
Sen idag hade vi en härlig dag, 2 labbar på morron o sen luch typ 2 timmar sen gick vi och köpte karra på godisvågen och traskade sedan vidare tilla-torp där vi skulle se teater. Teater är verkligen inte min grej....det är som så djupt osv och jag fattade ingenting? Fast det gjorde nog ingen haha, den var verkligen SÄMST!
Men vi fick ju sluta typ 20 över 2 istället för 3 så då var jag ju hemma ganska tidigt och det är ju king eftersom att jag har träning kl5, så nu slipper jag ju stressa osv ! :)

Sen är det ju peppen på dubbelavsnitt av grey´s anatomy ikväll dååååå


image9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0