Saturday night

Igår blev det somsagt bio och filmen var faktiskt rätt bra haha den var rolig iaf och det gillas ju alltid :)

Idag vaknade jag och kim rätt sent sen skyndade vi oss inte precis uppur sängen haha men pappa kom och hämtade oss halv 3. SÅ då for vi hem till mig och såg hockeyn och somvanligt SÖG dom! Frågan är ju hur man lyckas tappe en 3-1 ledning på typ 1 sekund? KISS
Aja sen for kim hem iaf och då ringde jag till Erica som sa att vi skulle fara o bowla och det var jag ju med på!
Så halv 9 till halv 10 bowlade jag josse erica o danne....jag kom sist :(
Sen kom vi hem till et fullt hus, min bror hade ju typ bjudit hem halva kvarteret så det var skor överallt! och människor också! Men vi schasade upp dom på lvervåningen så då fick vi se lite tv o äta ostkrokar♥
   Ska ju upp o jobba imorrn så jag bör nog gå och sova snart...känns underbart att det är sista gången imorrn!!!!
   Sen får jag cokså sova heeela söndagarna som vanliga människor ;)

   
SOV GOTT ALLAAA  
image12


 ni är bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0