trött

OKEj söndag igen...var uppe kl 8 som vanligt och for och jobbade. MEn idag var ju sista gången så det var ju som lite sorgligt jag är ju så kär i endel av barnen♥ hihi Fick iaf en teckning av nea gumman den var så fin :)
Sen skulle vi ju dela ut diplom till alla osv så tiden gick fort iaf. Efter alla grupper bestämde jag och emma oss för att hoppa från högsta trampolinen vilket jag aldrig gjort förr :O haha men det gjorde vi iaf,jag skrek som en liten unge men det var kul hahaha
Sen for jag ju då hem för o käka o sen träning, SVETT är allt jag har att säga om det!
Nu har jag käkat middag och ska nog ta tag i mitt pluggande...hatar plugg på söndagar!!!! Men engelska provet är ju liksom imorrn så jag har ej så mkt till val :(
Måste bara säga att jag hatar när apberget ändar allt? PALLA

Ska fika med josoua och erica ikväll iaf det blir ju mysigt PUSSHEJ!



http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4 Harry boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0