äntligen!!

4380 dagar = 216 månader = 18 fucking årrr!!! :D
Idag den 16:e april 2008 fyller jag, Anna Thea Gabrielle Boman 18 år och det känns MEGABRAA!!!
Nu får jag ju göra en massa cooola saker som att köpa 3.5:or, snus osvsov ;) haha
nae men allvarligt så känns det ju helt kanoon, hihi

Dagen började med att mamma väckte mig innan hon for till jobbet och då fick jag en liten present i form av 2 små nagellack och ett läppglans (tjejgrejer, jagvet)
jag själv hade sovmorgon så jag sov typ till 9 sen gick jag upp o duschade osv och vid 11 cyklade jag in mot stan!
där möttes jag av mina söta klasskompisar JuliaChristianOliviaJesperSofie som då bjöd mig på lunch på Kåffe In
och av Olivia fick jag dessutom lite choklaaddd
TACK SÅ HIMLA MYCKET :D ! pusspuss
på skolan hade vi 3 lektioner bara och sen cyklade jag hem i det supervackra vädret, UNDERBART
Vid klockan 5 var pappa hemma och då blev det lite present utdelning! Jag fick en massa fina saker hihi
bland annat en megafin kamera och mina skor som jag önskat mig hihi
Sedan for vi på Tatung åt åt en utsökt middag och nu är jag hemma igen
En kanoon dag helt enkelt, sen till helgen blire ju kanske olles osv
WEIIIII

Tack också till alla som förgyllt min dag med fina sms osvsov
PUSSHEJJJJJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0