april april

jag hatar aprilväder? seriöst nu har det ju typ snöat en halvmeter snö?
Geme bara lite sommarrr!!!!! come an?? haha

Helgen blev ju som kanon, lördagen var superkul, tyckte då jag iaf haha
nej men det var många trevliga människor på samma plats osvsov så det var king! :)
söndagen, alltså igår började med jobb somvanligt!
sen hem direkt för att fara vidare o träna
men vi tränade i tältet vilket ju är sååå mycket bättre än norrhammar hihi Wei!!
sen åt vi middag hos mormor och tittade på en massa gamla kort från då hon var typ 17-18 år, det var rå kul haha
det är så mysigt med mormor och farmors historier om hur dom hade det när dom var unga haha

Dagen började med fotografisk bild och äntligen är jag klar med mitt repotage!
känner mig dessutom ganska nöjd också
Sen när vi är påväg hem så kör Daniel förbi med volvonnn och ahr alltså tagit körkortet idaaaggg!!!!
GRATTISGRATTIS
så då var det 3/6 som klarat sitt körkort haha
KANOOONNNN
kvällen ska först spenderas på roadtrip med danne dåråååå
och sen ska jag plugga matte D ;)
haha
ha en braaa kväll

Pusshejjj
image132
STOLT BILKÖRARE^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0