bildrepotage

hejhej
sitter på skolan alldeles ensam i filmstjärne datasalen.....
har fotografisk bild och nu håller vi på med bildrepotage(vet itne om jag har sagt det förr?)
jag har varit och fotat lite nere på nordanå och tydligen så var strömmen av i vår datasal så jag fick leta mig en annan dator haha
så nu sitter jag somsagt här i min ensamhet buhu
dagen har annars vart ganska bra, hade sovmorgon till halv 10 sen har dagen vart rätt chill
förutom samhällslektionen, mer stressade människor får man nog leta efter hahahaha

Ikväll ska jag och erica på jobbmöte med simskolan, jag hoppas på fika hhihihi!
sen får jag se om jag hinner fara o träna med josse och josse...det skulle ju vara trevligt! :)
nej nu ska jag ta o lämna tillbaks kameran och fara hem!!
Pusshej

P.S vet inte om alla har sett att självaste amy diamond kommenterat min blogg!! ;)

image119
min nya bästis! ;)

Kommentarer
Postat av: SAndrathenumberonefanofminälskadeamydiamondChellig

DU SKÄMTAR !!! fyfan vad du ljuger just nu annaboman!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-05 @ 18:30:15
URL: http://brum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0