Fika

Äntligen helghelg! Fast egentligen så är de ju typ redan slut haha? jamenar, halva lördagen har ju som gått och imorrn jobbar jag osv så..... men ja det är ändå skönt :)
Gårdagskvällen spenderades på Kåffe In tillsammans med josse,josse,anna,erica,fanny och maria!
Det var supermysigt, 4 jävla timmar satt vi typ där hahah sinnes!!
Men vi var inte ensamma och självaste Peter Siepen var ju där också hehe ;)
Jag fikade iaf världens godaste morotskaka, det var så god att ja det går bara inte att beskriva!!
Sen när jag kom hem hade min bror rymt med datorn så då blev det att titta på lite oth innan jag gick till sängs!
man är alltid hur trött som helst på fredagskvällarna!? iaf jag...........

Idag har jag vart på stan med mina fina friends och köpt den sista delen av vår present till fröken Brännström så det blir tårta o kalas i morgon!!
Sen gick jag på stan lite med mamma för att försöka visa lite grejer som jag kan tänkas önska mig på min födelsedag som ju nu bara är 11 dagar bort!!! YO
Sen fikade vi lite och sen for vi hem!
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer? Josse o jag ska hänga iaf sen får vi väl se vilka andra som vill hänga på! ;)
ha en bra lördag
Pusshej
image121

Kommentarer
Postat av: Lisa

VA ! var Peter Siepen där ?! och vars fan var jag !!

2008-04-05 @ 15:48:13
URL: http://nyleen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0