Finally!

bloggen har ju vart lite skum men nu äntligen så funkar det hihih
så vad har då hänt? jo skolan har ju börjat om, sorgligt men sant!
sen idag klarade jag äntligen fas C 2ggr dessutom så nu ska jag snart boka teoriprovet!!! WEii
hae bokat halken, på tisdag, 1 vecka kvar alltså, märkte dock idag till min förskräckelse att det är jag och 3 killar som ska åka från guldstaden!!!! åh jag är så nervös? kunde detinte ha vart en till tjej? dom komemr ju skratta åt mig buhu
Idag var det ju dessutom 1:a april och gissa om jag blivit lurad!!!!!1 JODÅ!
Danne
skickade ett sms där det stod att bella hade lurat Anton att hon var gravid och anton hade blivit skit förbannad och gjort slut!
Jag och challe blev rå ledsna och försökte ringa bella men hon svarade inte så vi skickade ett sms osvosv
Efter lunch hade jag 4 missade samtal från danne så då tänkte jag att det hade hänt ngt ännu värre men då vare bara APRIL APRIL
har nog aldrig känt mig så blond i hela mitt liv.....kan ju tänka mig hur hela klassen skrattade åt oss
haha men ja det var ju tur att det var på skoj iaf!!

ikväll ska jag o erica träna fotboll, vi har dock löpning först vilket ju inte är lika peppande men.....
förra träningen hade vi ändå rekord på 11 pers,ett helt lag liksom hahah
hoppas att det håller i sig nuråååå
vi ska ju kicka allas as i sommar( t.o.m sunnanå?) heheh
MBK

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0