första dagen på mitt nya liv

klippte mig idag och det blev både kortare och blondare, jag är supernöjd! :)
tänker inte lägga in några modellbilder dock..... ni får komma förbi mitt hus om ni vill se ;) haha
det var dock lite drygt, att färga håret hos en frisör tar ju seriöst 100år
2 timmar och 15min satt jag hos frissan?!?!?
men jag blev ju nöjd iaf kanoon!!



kvällen ska spenderas med mina samhällsböcker så det sög ju men vi har liksom prov på torsdag och det är somsagt rätt lite vi ska kunna så....det är bara att börja!
sen ska jag såklart se 100 höjdare ikv också, Filip o Fredrik är ju så mysiga♥
måste nog lägga mig sen direkt efter det, ska ju upp typ kl 06.00 i morgon o köra bil till Pite
jag är så grymt nervös!!!! men men jag ska nog överleva!!
ha en bra kväll
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0