fredag

Tjaaa
Måste först bara berätta liet tvärt om världens jobbigaste kväll igååårrr!?!?!
Vi skulle träffas med fotbollslaget för o packa nå spel och vi tänkte som att ja men det är väl några 100st eller så men NEJ
2500 jävla skellefte spel skulle vi vika och klistra och packa och vika lite till osvosv!
hade SÅåååå ont i ryggen att jag seriöst trodde att jag skulle avlida haha!!
men lite trevligt vare ju också vi fick ju GRATIS pizza mumma!
Sen igår så fick jag ju en liten present av mina klasskompisar haha
en påse knark?! (låtsas ofcourse!!) och ett par RÅÅÅ fina örhängen, röda med ordet Sexy
jag antar att dom tyckte att det var ordet som beskrev mig bäst ;)


hursomhelst
idag så har jag varit och ridit!!!!! På en häst alltså....haha
nae men det var rå kul! jag minns inte sist jag red då var jag ju typ 0 år så det var rå skoj!! :D
måste dock erkänna att jag var lite rädd i början men sen vågade jag ju till och med trava
haha jag vet att jag grät sist jag travade så jag har ju gjort framsteg!!
sen var jag en sväng på körskolan och när jag kom hem satte jag mig på baksidan i en stol och njööt av solen och värmenn♥
Ikväll blir det bara mys med the girlszz ;)
Pusshejjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0