godnatt

sådärja då var ddet bara några minuter kvar innan jag får gå och lägga mig och sovaaaa
skolan idag gick bra och sen på kvällen har jag avrt på stan, det var ju öppet till 21.00 och erica var moddel på ck så det var ju king!
sen köpte jag 2tröjor ett linne och ett par shorts för bara typ 200kr
RÅÅÅ värt!!!
sen har jag hunnt se ett avsnitt av high chaparall som jag fått låna av jeppeee
Filip o Fredrik är KING!!!

imorrn äre ju valborgs osv, blir lite mat hos mig o sen drar vi ngn stans haha
dit vinden tar oss typ!!
men först har jag sovmorgon till ett fast måste stiga upp halv 8 o ta spruta mot livmoderhalsfittcancer!!! haha
men det är ju rba så man slipper det iaf!!
Pusshejjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0