Helgen

Okej då vare söndag igen...sorgligt men sant!! haha nae men helgen har ju faktiskt vart kanon
Min första helg som myndig moahahah KING!
I fredags var jag, bella, josse och erica med lisa i lisas kusiners lägenhet hehe
vi såg talang och sen en film A Walk To Remember!! Jag GRÄT typ konstant haha
alltså jag vet itne vad som hänt med mig? Jag blir som så rörd nuförtiden??!
men  det var iaf en skit fin film!!
Igår lördag var det ju lördag den 19:e april och då fyllde Josefin Lundbergg 18 år även hon hihih!!
GRATTIS!♥
Så vi var några tjejer hemma hos henne och åt middag, det blev pizza/skrov från brogrillen
haha dom var himla söta dom som jobbade där hihi
sen så gick vi ju då ut på olleess haha
dyrt är allt jag har o säga!!!!
men det var trevligt iaf!! och klockan 00.00 så fick vi ju säga grattis även till Anna Stenlund som då fick joina 18 års gänget ! ;)
Men jag for ändå hem i lagom tid skulle ju trots allt jobba i morse!!
Jobbet gick rå bra och sen vare ju träning som var jobbiggg!!!
Sen nu  ikv har jag haft lite kalas med kusinerna och momor och farmor
Jag fick en massa fina saker; pengar, en väska osv TACK!!
Nu ska jag nog plugga lite körkortsbookkkk och sen sovaa!!
Pusshej
image133

image134

Kommentarer
Postat av: :)

grattis i efterskott (?)
ha en bra dag :)

2008-04-21 @ 12:29:05
URL: http://krullkatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0