hope

tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
skoldagen gick typ på en sekund idag
började med lite skol-bio, en lagomt bra film som hette "Den nya människan"
handlade om nån tjej som blev tvångsomhädertagen på ngt hem där dom typ steriliserade kvinnor osv, rätt tragisks som ni hör!
sen vare lunch och jag for på guldstaden o nötteeee
sen hade vi engelska i typ 40min o sen var vi på A-torp o lyssnade på dikter, endel bra endel dåliga haha
efter skolan hade jag körlektion och det gick ganska bra ändå!
I går var jag förresten o fixade mina ögonbryn på make-pu store och det blev råå snyggt kolla!!

Före:                                                   Efter:
                          

hihi
Ikväll har jag bara chillat med Erica, vi såg nyaste avsnitten av oth och gossip girl!! det var såklart mega bra som vanliigt!!
sen är jag SÅÅÅ PEPPAD PÅ I MORRN
station 8 här kommer jaaaag hihihi
blir king
Pusshejjj
image138
fin tårta med 18 fucking ljuuuusssss


Kommentarer
Postat av: .

du är söt

2008-04-25 @ 15:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0