i need some sleep

jag får aldriig sova haha ;(
sov ju typ 6 timmar i går natt och i natt vart det då inte mycket mer och jag är såå trött!!
gårdagen spenderades hemma hos mig med middag och lite kalas och världens konstigaste skräckfilm!!!
jag vill hursomhelst säga TAAACCK för de fina presenterna!!! tacktack♥
jag fick lite kläder ett armband solglasögon och sen ska jag få en ipod av mina söta kompisar taackk!!! :)
ja och sen får jag ju inte glömma att jag fick ett marsvin också ;) dock ett låtstas men ändå haha
sen i morse vaknade jag ju halv 8, åt frukost och klädde mig, packade lite sen kom erica och hämtade mig och så bar det iväg till skelleftehamn o örjanshallen på jobb somvanligt!
barnen var idag Såååååååååååå jobbiga!!!! jag villa slå dom haha nae men jag avr så trött o alla vägrade lyssna så det sööög
nu är jag hemma och har träning om typ en timme, tydligen måste vi vara på norrhammar idag för att tältet var typ bokat eller ngt ?!
så det sög ju!! menmen
ikväll ska jag bara chilla och sovaa tidigt, har en viktig dag i morrn hihi
Pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0