jag älskar livet!

HEjjjjj
idag är jag nog den gladaste människan på hela jorden!!!
Gårkvällen blev precis som jag tänkt mig alltså huuuuuuuuur kuuuuuuul som heeeeeeeeelst!!!!
Vi var först hemma hos Mikes bror och chillade med dansmatta osv, och ja, jag var bäst!! ;)
Sen vid 11 drog vi ner mot stan och statiooon! Vi träffade så många och alla var så gladaa och ja det var typ det roligaste som jag gjort på längeee!!! Allt var perfekt...utom min högra stortå som är rätt blå :( haha men det är smällar man får ta!!!
Hursomhelst så blev det ju en sväng förbi max på vägen heem för att hämta Erica och Monika hahaha PUSss
Vi fick skjuts hem till Erica av Monikas syrra så det var ju snällt plus att vi sparade pengar då vi slapp åka taxi så det var ju också guld!!!
Gick inte åt så mycket pengar överhuvudtaget då man blev bjuden på det mesta hihi ;) Ett speciellt tack till min trognaste läsare Monica TACK TACK haha ;)
En heeelt perfekt kväll helt enkelt! :)

       image142

Ikväll blir det födelsedags middag hemma hos mig med favoriterna
Ha en bra dag
Pusshejj

Kommentarer
Postat av: M

äntligen får mitt namn vara meed:D
tack själv för denna underbara blåååågg!;)

2008-04-26 @ 23:50:02
Postat av: sofie

riktigt snygg bild på er

2008-04-29 @ 16:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0