livet

dagen har mest spenderats i matteboken känns det som?
vi räknade matte både på matten OCH på kemin, men det var rätt nice eftersom att då behöver jag ju som inte plugga så mycket ikväll!!!
efter skolan for jag till guldstaden och klarade fordons fasen en andra gång så nu äre bara o börja repeteraa!!!
kvällen ska spenderas med matten och kanske träna om jag hinner, annars får jag väl fara ut o springa en annan dag så att lasse ej blir så lessen haha (A)
men det jag mest av allt ksa göra är ju att längta tills i morgonn!!!!!!!!
hihi för imorrn är ju ingen vanlig dag utan min födelsedag!:) King

aja nu ska jag börja att studera så att jag hinner med allt annat också haha
ha en bra kvälll
pusshej

ps. har laddat hem 13:e avsnittet av oth säsong 5 så nu kan vi se det ericaaa!!!!
hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0