morgonstund har guld i mund...eller?

Hallåååå
Idag har varit en lååång dag
Min väckare ringde alltså kl 05.45!!!!!!!!!!!!!!!! inser ni hur tidigt det är!!?
Jag trodde seriöst att jag skulle haha nae men typ?!
Jag åt lite frukost och klädde mig osv sen bar det av till trafikskolan
Där möttes jag av 3 lika pigga pojkar plus david (läraren)
Vi trängde ihop oss i baksätet och for iväg mot piteå och halkbanan
vid byske bytte vi förare och då fick jag köra, det gick typ bra
När vi sen kom fram fick vi anmäla oss och betala osv sen hade vi ett litet teoripass med en man med himla bred pite dialekt haha
sen fick vi sätta oss 2 och 2 i bilarna och börja köra helt enkelt
det var mycket roligare än vad jag hade trott faktikst? haha
men det var svårt att hålla på o häva sladdarna osv
men dagen gick o vi fick väja o bromsa för "lastbilar" och "barn" ;)
sen fick vi gå in en stor lokal där vi fick sitta i en bil som snurrade runt och då kröp vi ut genom fönstret osv
och efter ca 5 timmar fick vi åka hem igen
väl hemma satte jag mig vid datorn och började med fas fordon som var rå svår haha klarade den inte om man säger så....;)
sen tog jag o josse bussen hem och då åt jag lite sen gick jag o la mig!
nu har jag ätit middag osv så nus ka jag plugga en stund och sen äre löpning + fotbollsträning!
det blir nog kanoon
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0