Naive

tjatja!!
har nyss kommit hem från mitt jobbmöte!
det gick bra jag fick ha kvar min kära pingvinen B grupp hihi
jag fick också behålla min eminenta assistent Erica hihi♥
det är ju som kanon nu då hon har körkort osv eftersom att vi jobbar i skelleftehamn!!
Nu sitter jag väl mest o väntar på att pappa ska komma hem så vi kan fara ut o köra lite bil
måste öva på att köra inne i stan åde, jag suger på rondeller och körfältsbyten? haha (A)
dessutom har jag ju körlektion imorrn med lasseboy så jag vill ju som visa han att jag har övat
imorrn ska jag också göra mitt manövreringstest inför halken, typ köra mellan koner osv!
hoppas att det gå kanonbra!!
sen är jag ju rätt peppad på helg!!

Vill slå ett slag för en mega häftig låt! LYSSNA
Pusshej
image120
HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0