så ensam

jaha fredag idag och alla ska såklart ut på balzac, men jag får stanna hemma jag!!
känns ju himla surt liksom men vad gör man
orkar då inte ens följa på förfesten, kändes inte så värt då jag ändå måste hem sen osvosv
men äh det ger ju ingenting att sitta här hemma o tycka synd om mig själv haha
har vart på maxi med mamma o pappa
jag köpte en ansiktsmask som jag ska prova ikv
sen köpte vi en massa ingridienser till min morotskaka som vi ska baka till mitt kalas så vi kan bjuda farmor o mormor o kusinerna på nå fika hihi
morotskaka är ju så sjuuukt gott!!!
sen ska vi se så ska det låta osv så det blir nog mysigt ändå
får ju ändå parta lite imorrn osv så jag är nöjd!

Idag for ju då challegumman till stockholm för att sen åka vidare till thailand på söndag
och jag hann ju inte ens ge henne en kraaammmm
FELÅÅT :(♥
hoppas at hon får det super iaf
(fast i smyg önskar jag ju typ att det blir regn varje dag haha (A))
image130
nae nu ska jag gå ned och möta erica o josse innan dom far
ha en bra fredagkvälll
pusshej

Kommentarer
Postat av: Challleeeeeeeeee

Lillplömman, jag kommer sakna dig super mega mkt!!
(L)

2008-04-11 @ 22:06:57
URL: http://challans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0