sol

Idag hade jag ju sovmorgon till kl 1, det var supermega skönt!!
Vaknade typ halv 11, klev upp, duschade, åt frukost osvosv
Cyklade till stan vid 12 och där köpte jag faktiskt en kofta och ett par jeans och tillsammans blev det bara 500kr så det var ju rå värt!!
Skolan var inte alls jobbig, bara 3 lektioner matte,samhälls och miljö sen cyklade jag o challe hem igen
Det var dock mycket kallare när vi cyklade hem så det blev på med mössa och vantar!
Ikväll händer inte så mycket...måste plugga lite osv sen äre ju greys så det blir nog kanon
Idag är exakt 2 veckor kvar tills jag fyller 18 år!!!!!!!!!!!!!!!!! LALALallalala
Det är ändå skumt att man blir så gammal?
Jag minns när man var liten o tänkte på hur cool man skulle vara när man blev 18år hahahah
Blev inte riktigt som man tänkt kanske ;)
Haha nae men det känns så jävla härligt!!
Okej ha en skön onsdagkväll
Pusshej
image118

FilipJohnPerEmmaOliviaJepp3 TJA

Kommentarer
Postat av: Amy Diamond

Snygg kille där till vänster!

2008-04-02 @ 21:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0