SOL

Jag är så hiimlaa glad över att det är SOLSOLSOLSOL uteeeeee
det är ju så himlaaa härliigttt!!!
I går var jag o josse en sväng hos Erica, haha det är rätt kul för hon har själv haft världens största hund, Wilma men ändå är hon skit rädd för små hundar hahaha
paniken i hennes ögon när en okänd hund kom in i vardagsrummet var obeskrivlig hahaha
love you ändå errreeeee ;)
vi fikade och ahde mysigt osv
idag har jag var på skolan och sen på stan och körskolannn
KLARADE REPETIONSFASEN !!!! yes inget kan ju typ göra mig gladare just nu hahaha
sen nu chillar jag bara en stund innan det bär iväg till träningen, löpning idag så det är ju rätt jobbigt fast vädret är ju idealiskt för en liten löparrunda!! ;)
have nice evening
Pusshejjjj
image135

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0