svett

Jag är så svettig, täningen idag var döden och det är så varmt överallt!!
Hade ju första jobbdagen idag, en ny omgång med söta barn och det gick himla bra!
Efter det for vi somsagt på träningen men det var kul fast svettigt haha
Gårdagen blev ju som lite oväntad....blev bjudna ut till skelleftehamn av josses kusin och vi vart ju som peppade så vi fixade skjuts osv!
När vi väl kom dit så kände vi typ 0 pers iaf jag haha (A) men det var ändå rätt skoj haha
Kvällen ska väl spenderas hemma hos josse på kalas
Vi blir bjudna på tacos o tårta MUMS
Hoppas att hon blir nöjd med dom fina presenterna hihi

Nu ska jag ta mig en efterlängtad dusch och sedan måste jag ta tag i lite samhälls läxor
ska lära mig en massa ord om Sveriges styre, typ justitieombudsman, plenisal, mandat sovosvosvosvosv det tar aldrig sluuuttt!!


SOMMAR TIDER, JAG KÄNNER DET ÄR NÅNTING PÅ GÅNG
-nu är den snart här
image122

image123

image124

image125

image126

image127

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Sandra

ahahaha blöjstjärtar ;D

2008-04-06 @ 18:02:10
URL: http://brum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0