thank you for the music

Godkväll...
dagen har varit rätt chill förutom samhällsprovet då...
det var typ ganska svårt men ja, det gick säkert bra!
kvällen har spenderats på anderstorpskolan
vi var och kollade på musik 3:ornas avslutningskonsert!
dom var sååå himla duktiga, man blir så himla imponerad!!
verkligen!

fredag imorrn då!!!
fast jag vet som inte vad jag ska tycka egentligen....
alla mina vänner ska ut men jag är ju som 5 dagar för ung så jag måste väl stanna hemma BAJS
men på lördag blir det v äl kanske lite kalas iaf!! hihi
hoppas på en bra helg iaf!!
sen far ju challegumman bort imorrn och är borta i 3 veckor,puss på henne♥

på tal om bra musik LYSSNA

It's been the longest winter without you
I didnt know where to turn to
See somehow I cant forget you
After all that we've been through

go in, come in
thought i heard a knock
who's there? no one
thinking that i deserved it
now i realize that i really didnt know
you didnt notice, you mean everything
quickly im learning, to love again
all i know is, imma be ok

thought i couldnt live without you
its gonna hurt when it heals to
it'll all get better in time
eventhough i really love you
im gonna smile cause i deserve to
it'll all get better in time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0