asleep and awake

häj
ledig idag, min enda lediga dag denna vecka.....
har iaf varit på stan, handlade ett par beiga chinos på jc herravdelning, 120kr RÅVÄRT!
dom är grymt sköna
ikväll är jag typ taxi.....
ska snart skjutsa mor och far till busstation, dom ska till stockholm
grymt skönt, är liksom ensam till på söndag wei!
sen ska jag hämta min bror som spelar match, och hämta Viktor på stan
men det är lugnt, love att köra bil!

ikväll blir det bara att ta det lugnt, Viktor kommer som sagt hit :)
sen imorrn blir det troligtvis lanternan, hoppas det blir kul
blir nog ganska lugnt iaf haha, hopaps på mkt folk!!!
idag är det dessutom 2 veckor kvar till skolan, DÖD!
känns som om jag gjort typ noll saker i sommar
blir dessutom extremt mobbad om en vecka då alla utom jag och då menar jag verkligen alla!!! åker utomlands!
tur att viktor stannar hemma iaf hehe
sen ska jag ju jobba så den veckan går nog rätt fort, fast det vill jag ju inte eftersom att då börjar skolan men ja ni fattar haha
nu ska jag sätta mig i bilen
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0