lonely

jag är så ensam!
nu har alla farit iväg, till bulgarien och turkiet och kreta och överallt!
och vad gör jag? sitter på vitbergs och trycker mjukglass haha
nej men det kommer bli en låååång vecka utan mina bästa bästa!!
tur att viktor är hemma iaf :)

var hos tandläkaren i morse, det gick bra, inga hål
fast jag ahr en tand som jag msåte operera ut :O !!??
längtar inte om man säger så.......
sen var jag somsagt på jobbet och nu är jag hemma!
har träning 20.00, hoppas att det inte ska regna!
sen peppar jag inför världens bästa film ikväll
40 year old virgin, I LOVE IT! hahahaha
borde dessutom rensa mina bilder och försöka framkalla några....känns extreeeemt jobbigt!!!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0