skratta eller gråta?

denhär dagen har varit lite upp och ner
jag har varit ledig så det var ju bra
hittade en t.shirt och en klänning på stan, även det mycket bra
vi spelade 1-1 mot clemens=MYCKET BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!

fick p-böter på 350kr,suger!
den lila suuperfinatröjan fanns ej kvar, anus
alla mina vänner far till bulgarien och turkiet, jag är ensam FYFAN
plus att min bror nyss kom hem och har förstört mina älskade chinos, hurra......................
nej men va lätt att veta att p-passet inte gällde på just den parkeringen? NEJ
men det sög ändå, 350 jävla kronorrrrr,apa!

ska nog sova nu och förhoppningsvis vakna upp till en ny underbar dag haha
pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vad tusan, fick vi p-böter samma dag till och med?! :P haha skönt att jag inte är ensam iaf ;)

2008-08-13 @ 11:47:45
URL: http://amandajo.blogg.se/
Postat av: Agnes

Vi är så sjukt bra!! (=

2008-08-13 @ 12:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0