snipp snapp snut

så var sagan slut.....
jobbade min sista dag igår på vitbergs!
kändes både bra och lite sorgligt.....
har haft superkul hela sommaren med alla, verkligen ett toppengäng! :)
men lite skönt är det allt! haha

vädret idag suger!
hösten är här..............
regn,åska och blåst, 12 grader varmt.......
jag gråter
skola på onsdag,urs
den här sommaren har verkligen sprungit förbi!!!
men ja det ska väl gå an hoppas jag
bara ett år kvar, weiiiii
sen är det ju dendär fjällturen, hur ska det gå haha?!
fick ett telefonsamtal av erica igår, de hade det super i bulgarien
josse skickade ett sms i morse, jag blev så glad, dom hade det också bra!
saknar er alla iaf!! :) snart ses vi
nu ska jag lägga mig framför tv:n och se oth


Ron Pope♥

pusshej

Kommentarer
Postat av: Linnsi

Åh tack anna!! nu blev jag glad :D

2008-08-18 @ 20:52:48
URL: http://ljonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0