söndag=aldrig vilodag

hejhej
idag är jag stressad, far ju till fjällen imorrn, alla nv3:or
känns typ väldigt kul men jag hatar att packa o de?
det är såå svårt o veta om man har för mycket eller för lite kläder o mat och allt annat!?
sen så sparar man det ju alltid till sista dagen, haha, urs
men ja vi är ju borta måndag till fredag, först två nätter i stuga och sedan 2 nätter i tält!!!
mitt på fjället typ, och jag är ju inte precis världens friluftsmänniska.......men det ska nog gå!
hoppas på  bra väder och trevligt sällskap:)
nu ska jag käka middag och sen packa ännu mera!
pusshej

Kommentarer
Postat av: jennifer

oj vad kul...

2008-08-31 @ 17:13:32
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0