war

har inte vart kingen på att skriva här
har verkligen inte haft en lugn stund i helgen typ.....suck
i torsdags var vi iaf på lanternan, jag Erica, Ida och Monica!
det var superkul!
vi var ju som VIP gäster. tack challan ;) haha
nej men det var guld, vi blev bjudna på champange(äckligt), gratis inträde osv
sen billiga hamburgare efteråt också,GULD!
hade så grymt ont i fötterna, somvanligt efter en natts dansande haha

  
tack för en king kväll!! ;)

sen i helgen har kriget på vitbergs börjat!!
haha jag blev i kastad av alle och anton, med kläder och allt!
det var väldigt blött!!!! och kallt
johanna vart också i kastad osvosv nu nu sista veckan ska alla i minst en gång, har dock en känsla av att jag kommer åka i fler gånger.........så går det då man är minst!

mamma och pappa har ju dessutom vart i stockholm i helgen så vi har haft det mycket skönt här hemma!
dock så ser det för jävligt ut så nu ska jag städa innan dom kommer hem!!!
jobbar bara i morgon o sen ledig tisdag onsdag! grymt skönt!!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0