där ute finns en värld av långa nätter.

tjo
jag är så trött att jag dör
var alltså uppe klockan 05.15 i morse sjukt!!!
samling med luciorna 06.30 och sen bar det iväääg
vi hann alltså med 12 uppträdanden= en låååååång dag!!!
men kul hade vi, jodåååå
imorgon har vi lite längre sovmorgon inte samling förrän 11.15
sen ska vi springa runt på stan o lussa och sen äre ju finaleeeennnn
klockan 18.00 i landskyrkan, det kommer vara grymt fint så kom om ni har lust och tid!! :)

ikväll har jag varit chaffis åt som fullaste på jorden tror jag hahaha
undrar hur josse josse o maria ska må imorgon........inte så bra om jag får gissa hahaha
men ja det var som ändå kul!
hann förbi en stund hos britta också för att snacka med challan fast det blev typ mest sandra jag umgicks med
haha det var också spännande
körde fast med bilen på parkeringen!!??? BAALL
men jag fick mig därifrån tillslut haha skönt!!

hörde också att kevin vann idol, helt rätt tycker jaaaag
han e ju som så glad hela tiden, wei
nu sängen
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0