dreaming of a white christmas.

om det inte slutar töa och börjar snöa så vill jag inte fira jul!!!!
det var ju så himla fint nyss liksom!?

igårkväll blev det iaf pepparkaksbak med danne bella erica challe och ebbaa som kommit hem från gbg
gud så mysigt vi hade! duktiga var vi också, det vart många fina pepparkakor!
  

idag på skolan hade vi också pepparkaksbak plus att vi bytte julklappar
supermysigt faktiskt!!
vi hade ju till och med en tomte!!
  

annars så sitter jag mest och snorar!?
fattar inte vars denna förkylnng kommer ifrån men hoppas på att bli frisk så foort som möjligt!!
idag köpte jag också en julklapp till min bror så nu är jag liksom heelt klar
snabbt jobbat haha!!
ikväll ville jag ju gå på bio men alla mina så kallade vänner hade tydligen andra planer?
så vi får se om jag lyckas övertala mamma annars får det väl vara! haha
nu ska jag iaf måla naglarna!
pusshej

Kommentarer
Postat av: fd. vän

så vi är inte vänner längre? för du frågade i alla fall inte mig.. </3

2008-12-18 @ 19:38:41
Postat av: Sköna Sjuan

Hahah men gud! Jag visste inte att du skrev blogg! :D

msn: [email protected]

2008-12-18 @ 20:13:01
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0