ge mig mat.

om jag var mätt igår så r jag jävligt hungrig idag
sen verkar det ju aldrig bli middag!!!?

har så mycket ångets inför veckan,hur fan ska jag hinna med allt?
varför blir det alltid så sjukt mycket just innan jul? himla onödigt om ni frågar mig
man vill ju bara vara hemma o baka pepparkakor och handla julklappar
inet plugga matte o samhälls o biologi osvosv, skjut mig!
eller nae gör inte det haha men ja ni fattar
vill typ sova hela denna vecka och nästa sen vakna på julafton, hur skönt skulle inte det vara?

ikväll blir det nog gympa med josse,jag tvingar henne!
sen läxor och förhoppningsvis snart middag haha
pusshej


du får inte knacka på min dörr, om du inte är berädd att komma in

Kommentarer
Postat av: annnnnnnnapanna

VÄRLDENS BÄSTA LÅT.

2008-12-07 @ 17:23:05
Postat av: Anonym

beredd

den är king, du r king allt löser sig :

2008-12-07 @ 22:51:53
Postat av: challan

hihi jag glömde skriva namn hjärtat :)

2008-12-07 @ 22:53:16
URL: http://challans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0