gitiga metaller.

sitter på skolan och har egentligen slutat
har ju dock så himla mycket att göra så jag tänker skriva mitt jävla miljöarbete så jag blir klar nån gång!
ska skriva om giftiga metaller,ball.....

är sjukt trött dessutom,var alltså uppe klockan halv 6 imorse!!!!!!!!
ut till rönnskär för att sjunga för några rika tyskar, stilla natt på tyska var ganska ful haha
men men
sen ikväll är det bolidenkyrkan som står på tur, mysigt
det börjar ju dessutom vara slut på lussandet snart!?
känns lite sorgligt men så kan det gå

mina läppar är så jukt jävla torra btw!!? ändå använder jag ju lypsyl all the timeeeeeeeee
kanske endel av problemet??
nae nu ska jag ta tag i dettaaaaa
sen stan,ska shoppa!!!!!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0