goderafton i denna sal.

hejhejhej
denna dag har varit sååå lång och än är den inte slut
skolan har varit helt okej ändå
slapp typ halva religionen då jag o challe sprang för att köpa biljetter till annandan
nu äre det ju fixat o klart iaf hihi, känns braaa
efter skolan for jag challe o jeppe på hemmakväll och handlade godis,GRYMT gott
det avr ju rea eller vad man ska kalla det haha 4.99kr/hg, som hittat!!
sen klockan 5 vare samling med lucian,ut till aurum för middag smarriiigttt
sen till bure kyrkan där vi fick lyssna på fina gitarrsolon och tvärflöjtar och sen sjöng vi så fint så fint
och nu är jag hemmaaaaaa
MEN jag måste alltså sätta mig o göra matte nu.KISSS
gissa om jag känner peppen? NEJ
skulle helst av allt vilja lägga mig i min säng med godispåsen och bara se en rå dålig film elelr ngt
jaja det är bara att bita ihop!
imorgon ska vi iaf uppträda på isladan o få en guidad tur och lunch hehe
hoppas att jag  missar så mkt av samhällsen som möjligt(A)
sen på kvällen ska vi också sjunga på en julfest,HURRA JULBORD FÖR TREDJE GÅNGEN DENNA VECKA.......
kommer ju vara less på julafton?
haha men sen äre iaf helggg imorrn
KING!
nu dags för matteeee
simma lugnt
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0