lets go lets go.

tjaaaa
imorse var jag förbi josse o lämnade ett nagellack och sa hejdåååå
nu är dom snart påväg till thailand så himla himla fuskigt!! ses om 3 veckor då wei! :D

sen har jag vart i skolan, det var en helt okej dag, samhälsprovet kunde ju ha gått bättre men det funkar
nu är det bara matten kvar imorgon sen äre lovlovlov, eller ja 2 daga i skolan men vi ska mest chilla tror jag haha
pepparkaksbak och julklappar på torsdag iaf, gud så myspys!!
imorrn efterskolan måste jag också seriöst ta tag i mina julklappsinköp, har alltså köpt noll julklappar och en vecka kvar till julafton
bra jobbat svar nej!!??!!
men det ska nog gå bra, vet typ vad jag ska köpa iaf hehe

ikväll ska jag plugga matte, sen måste jag på ica o handla fika tills imorgon
vi ska ha julfika på miljön så mysigt wei
sen vill jag ha ngt att äta på under nationella också!!!
håller tummarna att det kommer gå bra, vi får hoppas på det!
kanske ska träna också, beror på om jag har tid, och ork haha
nu är det iaf middag snart, dock inte min favvo med fiskgratäng.....blleeeäääää
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0