love is all you need.

tja
gårkvällen blev hur bra somhelst
vi satt o pratade och timmarna bara flöt förbi, bland det bästa på länge tror jag♥
vi avslutade kvällen med att åka på olles fast jag o erica blev less efter typ 5 min så vi GICK hem
inte den bästa iden med mina skor men ja haha det löste sig
jag fick iaf sova hos henne, en mycket trevlig kväll!
  

vi vaknade i morse typ vid 11
steg upp och åt nudlar och korvmackor till frukost, smarr!!!
sen skulle vi tabussen tillstan men vi vandrade istället
på stan kollade vi om julklappar och vi hittade allt
sen for vi förbi sun tan och solade, det var sköööönt!
sen bussen hem
nu har jag och min kära familj klätt granen, den blev finfin
känner ändå att julstämningen börjar infinna sig haha :D


ikväll äre prat om madrassåkning på vitberget och mys med harry ppotter på tv
jaag taggar!! blir nog mycket bra
pusshej

Kommentarer
Postat av: moa-stina

Färgat håret? :)

2008-12-20 @ 19:19:08
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Lottissss

Så tjusig du blevi håret lillgumman =)

2008-12-20 @ 19:26:28
Postat av: agge

Blev det vitis eller?

Vi hade också tänkt dit men det blev inge av :)

Föresten är det en plastgran eller ;) ?

2008-12-20 @ 23:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0