love.

hejhej
måste bara säga att jag verkligen älskar min datorrrr
det är så grymt skönt att ligga i sänge o se på tv samtidigt som jag har datorn haha
grymt!! tack tomten än en gång

idah har jag iaf tränat fotboll klockan ett
sen så var vi uppe på maxi och kollade idolerna, vi var inte ensamma om man säger så haha
det är såndär gånger jag hatar att vara kortast i världen, jag såg inte mycket!!
sen är det ju ruggigt irriterande med föräldrar som står typ längst fram och har barnen på axlarna!!?
visst fasen kan man backa isåfall? men det var väl ändå spännande haha
  

ikväll vet jag inte alls vad som händer men det brukar ju lösa sig sen imorgon blir det att fara på stan
lär ju finnas noll grejer kvar på rean men ja det kan ju vara värt att kolla iaf haha
sola ska jag o erica också göra,blir nog mycket bra!!
måste bara visa världens och då menar jag verkligen världens roligaste grej haha
jag kissar typ på mig haha

smakar vår och äldre herre hahahahahha
pusshej

Kommentarer
Postat av: sandra

sv:ja fyfan ! vart skitarg hela tiden!!!!

2008-12-29 @ 08:46:25
URL: http://brum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0